woensdag 21 mei 2014

Het begon er met eentje…

2 jaar geleden mocht ik na mijn laatste knie operatie van mijn ouders een kanarie uitzoeken. Ongeduldig dat ik ben, ben ik meteen rond gaan bellen naar dierenwinkels. Nergens waren er kanaries te vinden. Na een hoop telefoontjes kwam ik bij een tuincentrum in Pijnacker terecht. En ja hoor, ze hadden een mannelijke kanarie zitten die prachtig zong volgens de verkoper. 

Mijn vader ging erop af, hij belde met goed nieuws en zou mij en mijn moeder weer ophalen zodat ik hem zelf kon zien.

Omdat ik nog niet mocht lopen hebben mijn ouders mij op zo’n hele grote bouwmarktkar gezet en mij de winkel door gereden. 
We hadden de grootste lol erom.

Toen zagen we de kanarie. Wauw! Wat een mooie kanarieman. 
De keuze was snel gemaakt, die was voor mij! Dit was Tweety!





















Binnenkort het vervolg...

4 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk zeg!!! Een eigen echte kanarie blog!!!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Denise
    Wat een fantastisch blog heb je gemaakt en prachtige foto's geplaatst .
    Je hebt een super hobby , dat zijn geen fluitjes van `n cent maar vogels met een gouden zangstem , geweldig .
    Geniet van je hobby en groeten Henriëtte Verduijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dense,
    Wat een mooie foto`s van je kanaries heb je op je eigen blog gezet, heel leuk om te lezen hoe het allemaal gegaan is.
    Alleen jammer van Tweety, dat hij onder in de kooi lag.
    Maar gelukkig weer een nieuwe man gevonden.
    Veel plezier met het schrijven op je blog.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen