dinsdag 25 november 2014

Resultaten tentoonstelling

De tentoonstelling van de Eerste Voorburgse Kanarievogel Vereniging "De Kanarievogel" was een groot succes!
Veel bezoekers en mooie vogeltjes waren aanwezig tijdens de 
3-daagse tentoonstelling in Groenrijk de Wilskracht.

Ook voor mij persoonlijk was het een zeer geslaagde tentoonstelling.
De vogeltjes hebben alle 6 gezongen en nog goed ook! Tot mijn en ieders verbazing was 1 van mijn vogels de Meesterzanger!!! 
Hij had de eerste prijs met 88 punten.
Super trots natuurlijk!

Zaterdag 13 december is de prijsuitreiking. Spannend!!!

Op zondag werd helaas de vogelgriep geconstateerd. Gelukkig mochten we de vogeltjes zondag middag nog mee naar huis nemen. 
Helaas zijn er meer bedrijven besmet geraakt, waardoor het vervoers- en tentoonstellingsverbod gehandhaafd bleef. Hierdoor is mijn 2e tentoonstelling in IJsselstein niet doorgegaan.

Ondertussen zitten mijn vogeltjes dus weer in een grote kooi, nog steeds prachtig te zingen! 
Nu begint de selectie voor de kweek volgend jaar. 
Moeilijk hoor, al die keuzes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten